dissabte, 27 de juny del 2009

Crònica 1ª etapa volta tarragona senior-master30

Ahir divendres vàrem disputar la 1ª etapa on des de la sortida es va imposar un ritme fortíssim amb diversos atacs. Atacs els quals ens van agafar per sorpresa a la majoria de l'equip que vàrem acusar els nervis i la manca de preescalfament.
Així doncs, es formà una escapada difinitiva per 13 corredors on només col·locàvem l'Antonio Cruz.
Per derrera vàrem començar a reaccionar amb nombrosos intents de fugues però tots fracassaven amb uns corredors ja en total escalfament ficats en la cursa.
Fins el km 35 en el Morell, on amb tota la ràbia vaig enfilar tot el pilot fins aconseguir marxar en solitaria.
La meva intenció era que altres corredors s'animesin a escapar-se i s'unisin amb mi, però el pilot es va anar alentint i jo sense esprimir-me a fons vaig incrementar la aventatge amb poc més d'un minut.
A partir del km 50 el pilot començava a reduir-me distància però s'acostava la part mé s decisiva on el vent bufava en contra i començava l'ascens a La Juncosa.
En arribar a el Mirador del Penedès veia com el pilot s'hem tirava al damunt i sempre vaig mantenir un ritme constant sense avandonar fins que en l'últim km m'agafava un fort dolor sota les costelles que m'inpedia respirar i tot el pilot em passava literalment pel d'amunt.
Vaig entrar a meta totalment fós amb molta dificultat per respirar i descebut per la nefasta actuació.
La resta de companys ben situats a les primeres posicions del pilot. Jo l'últim i 4arts per equips.
7 Antonio Cruz
22 Albert Sanchez
23 Josep Patiño
24 Sergi Sales
36 Juan Carlos Medina
56 Albert Bañeres
60 corredors classificats
La Volta està dominada per l'equip Jimar d'Elx amb un Jaume Morales del Penaca l'únic capaç de fer-los hombre.