dimarts, 11 d’agost del 2009

SORTIDA DEL DIMARTS 11 D´AGOST.

Avui hem anat a fer Orrius uns quants companys. En German "El de no me siento las piernas", en Serenaitor , en Joan ( Alias "la Madre teresa de Calcuta"), l´Andre, Dani Perez, Xavi Carrillo i jo(Vicenç Rebollo). Més tard s'ha afegit l'Ulrich Bañeres i el juvenil d´en Bettini Perez.
Pujant Orrius en Dani ha marcat ritme, dominant sempre a plaer.
Avui en principi, no tenia rivals que el puguessin inquietar. En German ha aguantat fins on a pogut, però ha acabat caducant.
A dalt ens esperava l´Ulrich i baixant en German i en Xavi en punxat, i com sempre l'hi ha tocat a en Joan (alias Madre teresa de Calcuta). Aguantar l´espelma.
Com sempre, jo no he esperat... Tenia pressa i els millors "Cavalls". En Dani i l´Ulrich, s´han repartit els relleus entre La Roca i Sant Celonial i jo com sempre m'he escaquejat. Pujant Cap a Vallgorguina ens hem trobat el "Juvenil" i ja a tot tren. Hem passat en "Serena" que havia fet drecera, i l'hi hem arrencat les pegatines.
A atac primer el "Juvenil Bettini Perez", però en Dani ha imposat la seva llei i n'hi tant sols l´Ulrich Bañeres la pogut inquietar.
NOTA: Amb referència a la sortida del diumenge.Tinc que dir, que jo no tinc por a ningú. El que si tinc es respecte per els meus rivals. I sóc conscient que no sóc tant poderós com per donar-los oportunitats de gratis, ni el Tauró Blanc, ni El Rambow. Però és clar que, qui volgués el meu cap només tenia que seguir la meva roda.
Per tant, queda demostrat que "Tiburon hablador poco mordedor i que en Rambow fora de la Pantalla Gran tampoc es tant bo com sembla. Apala... ha esperar que tingueu una altre oportunitat.
Vicenç Rebollo. ( un supervivent).

4 comentaris:

quimontmany ha dit...

clar, clar, ja no recordava que estem en el mes d'agost i ara sortiu juntets a primeres hores del matí. tindré que apretar una miqueta més per no perdre ritme.

quina colla. i ara anem a pams que n'hi per a tothom.

és veritat que en joan s'apunta a totes i aviat serà l'ONG titular del grup. estic pensant molt seriosament d¡apuntar-mi i diumenge ja vaig poder agafar molts bons apunts. és molt més agrait que està pel davant fotent canya i intentant massacrar als qui en definitiva son els teus amics i això és molt lleig. molt probablement agafaré els hàbits d'aquesta ONG.


Frase estelar: " com sempre nosaltres no hem esperat" clar sou els millors CAVALLS. està molt bé que us ho aneu creient per poder una mica d'autoestima, però jo en dubto molt. ser el millor cavall no vol dir anar sempre davant. a vegades les millors carreres venen una mica al darrera.

ja podeu amb en serenaitor. mireu que és de xulos la frase " li hem arrencat les pegatines", jo d'ell us posava a la llista negra ara mateix.

a al tanto que l'escapat del diumenge diu quelcom: òsti tu no ho entenc. no entenc el que vol dir. diu que no té por. per que serà que posa explicitament aquesta frase???.

jo particularment no vaig trobar gens bé que hi hagés un reagrupament abans del turò o com deia la convocatòria a les antenes. de totes formes els de les pegatines desenganxades vam anar la mar de bé.

si si , tiburon hablador ( ja us agrada) i poco mordedor, però és que amb tantes trampes ( ai no volia dir això) costa mossegar. però temps al temps perquè ja m'esteu provocant massa i la sang amb bull.

i ara surto a fer l'entrenament ( ultradur d'avui).

per cert: qui és en RAMBOW???

laurent fignon, el gran tiburón de la costa del maresme. ( collons cada dia tinc més títols).

a, i tu nenet ets un traïdor.

quimontmany ha dit...

aclariment: no vaig trobar bé que NO ens reagrupessim. ( m'he deixat el NO i no vull que és mal interpreti)

per cert, a dalt del turò de l'home, on vaig estar parat uns 15 mn, vaig poder gaudir d'un paissatge maravellòs i feia una temperatura boníssima ( 20 graus). per aquests moments val la pena anar en bici i patir com un autèntic cabró.

sóc dit. que entreneu força i arrenqueu moltes és pegatines. Per cert: on estan exposats aquests trofeus.

carai com em distreu això del blog. vicenç: necessito password.

quimet, el ciclista més ben paridet

Team Munt Bikes ha dit...

Quim, torna a llegir a dalt. German el de "no me siento las piernas".
Que la seva primera frase es: Hoy vas a pillar cacho... o, té voy a meter una de palos que vas a flipar!... ja,ja,ja El nenet i jo sempre ens partim la caixa! I en Vicenç quan el sent parlar ja tremol.la per el que pot passar...
Se avecina una tormenta! je,je
Albert Bañeres

Team Munt Bikes ha dit...

Quim, tranquil, ves entrenan,pero nosaltres tb, nos vemos en la carretera jajajaja...
Pepe Perez (Bettinini)