divendres, 14 d’agost del 2009

SORTIDA DE CARRETERA DIUMENGE 16 D´AGOST DE 2009

" TOT UN CLASIC PER AQUEST DIUMENGE"
Anirem a St. Fe, St Marçal i llavors anirem a buscar Coll Formic per darrera.

Es una ruta no tan dura com l de la setmana pasada, pero deunido. Farem dues vegades el Coll Sacreu, St. Fe-St. marçal (24km.) i Coll Formic 9´5km. Total la ruta serà d´uns 130km.

Es una ruta ideal per en "Lorant Fignon". I en aquesta ocasió l´esperare en tots els ports, per que aixi tant ell com en German tinguin més posibilitats de "Cilindrar-me".

L´Albert Banyeres ens vindrà a trovar a St. Celoni. Espero que vingui descansat, si no el "Nenet", sel tornarà a repasar.

Per cert, com volem tenir temps de fer una cervesa. Em quedat de sortir a les 6´45h de davent la botiga. Ara no comenceu a queixar-vos de l´hora les"llorones de sempre".


Vicenç Rebollo i Bartrolich (Un supervivent desde 1.979).

7 comentaris:

albertbañeres ha dit...

Per fer-ho una mica mès bonic, podriem baixar cap a Espinelves, Snt Sadurní d'Osomort,Seva, etc???
Aixi d'onem a coneixer una mica mès de carreteres. Es un pelet mès de volta i no te cap dificultat especial...

TONI TIRADO ha dit...

jo si fuera más tarde me apuntaba, me acercaba con el coche hasta Sant Celoni.
Pero madre Mía a las 6:45, no me da tiempo

Team Munt Bikes ha dit...

Pues a mi me gustaria participar en una de estas salidas que haces por el Pirineo!
Qual es la Proxima que tienes pensada?

TONI TIRADO ha dit...

El Martes voy hacer otra salidita de este tipo. Tenía pensado hacer Vallter 2000 y Coll de Jou que está en Sant Joan de les abadeses.
Otra salida que me gustaría hacer pero en compañia porque solo me da "palo"(pereza) y tiene un recorrido guapisimo : Berga -Coll del Pradell - Berga - Rassos de Peguera

albertbañeres ha dit...

Pues, para el Martes yo me apunto!

quimontmany ha dit...

hola nois: em vaig rajar. ja sabeu que no m'agrada sortir aviat. quan veig aquestes hores, per a mi tan intempestives, ja tinc excusa per no patir. total que ahir, dia de lo més relaxat. no vaig fotre un pal a l'aigua.

per cert, abans d'ahir vaig estar a vallter 2000, en cotxe, i hi hem d'anar. aquest any potser serà massa just, però l'any vinent la tindríem que posar obligatòriament ja que no és massa llarg, ( 150 km) i el final és maquíssim, arribant a 2100 metres d'alçada i el pic de Bastiments donant la benvinguda.

res més, que ara tinc l'entrenament del dia que per la calor que fot me sembla me sembla que no serà gens exigent.

quim fignon tiburon ( ja no se que colons posar), preparant la temporada 2010, especialment per cilindrar al SUPERVIVENT.
m'haveu entès??

albertbañeres ha dit...

Jo, cansat d'esperar que des del club es decideixin per anar a Vallter. Demà anirem a Berga amb l'amic Jordi Rius i Antonio Tirado a fer el Pradell i Rasos de Peguera.
Dijous segurament en fem una altra, possiblement pel Coll de Jou. Depen com em vagi trobant pel final de setmana no descarto anar a Vallter.
Ja us aniré informant.